Протидія домашньому насильству

Відділ підтримки сімї та надання соціальних послуг Управління соціального захисту населення Ізмаїльської районної державної адміністрації

м.Ізмаїл, проспект Суворова, 62, IV поверх, кабінет 410

Режим праці:

Пн-Чт – з  8.00 до 17.15

Пт – з 8.00 до 16.00

“Безпека людини понад усе”. Декілька порад під час короновірусу.

Міфи про домашнє насильство

Я – свідок, що робити?

Що таке домашнє насильство

Як діяти, якщо ви стали жертвою домашнього насильства 

Куди звертатися за допомогою у разі вчинення домашнього насильства та / або насильства за ознакою статі

«Законодавчі акти  у сфері запобігання та  протидії домашньому насильству».

Система БПД запустила Телеграм-чат протидії домашньому насильству

Нормативно-правова база щодо запобігання та протидії домашньому насильству

Якщо Ви потерпаєте від домашнього насильства та потребуєте допомоги, звертайтесь на урядові «гарячі лінії»

Надаємо інформацію про те, куди ж звернутися людині, яка стала жертвою або свідком домашнього насилля

Верховна Рада посилила відповідальність за вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі

1. Перейдіть до перегляду карти: Дорожня карта закладів надання допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та тогівлі людьми.

https://sites.google.com/view/womenmaps

2.Оберіть тип організації та регіон, у якому здійснюється діяльність організації, що вас цікавить.

3. Якщо необхідної вам організації у списку немає, зателефонуйте на будь який номер гарячої лінії і задайте ваше питання.

https://dssp.odessa.gov.ua/files/gupszn_portal/img/1527.jpg

Урядова телефонна «гаряча» лінія 1545

          З метою зменшення випадків потрапляння громадян України у ситуацію торгівлі людьми в Україні функціонує Урядова «гаряча лінія» 1545, яка дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

          Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються абонентами відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.

Урядова «гаряча» лінія працює крім святкових днів та неділі за наступним графіком:

понеділок-п’ятниця з 8 до 21 години,  субота – з 8 до 19 години.