Про стан роботи зі зверненнями громадян на «урядову гарячу лінію»
Протягом аналізуємого періоду з 1 січня по 20 березня2017 року в райдержадміністрації було зареєстровано 241 звернення від громадян, які надійшли поштою, з них через урядову гарячу лінію було надіслано 88 звернень.
Протягом 2017 року на «урядову гарячу лінію» громадяни звертались із наступних питань:
Розбивка за тематикою:
Соціальний захист – 71;
Транспорт і зв`язок -1
Аграрна політика і земельні відносини – 4;
Житлова політика - 5;
Охорона здоров’я - 3;
Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності - 1;
Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт – 1
Інші питання-2.
Розбивка по населеним пунктам:
Багате – 0
Броска - 1
Матроска – 1
Каланчак – 1
Кам"янка – 15
Комишівка – 5
Кирнички – 1
Кислиця – 6
Муравлівка – 0
Нова Некрасівка – 4
Озерне – 3
Першотравневе – 5
Саф"яни –3
Стара Некрасівка – 15
Суворове – 17
Утконосівка – 4
Ларжанка – 0
Ізмаїл – 4
Інші населені пункти-3
Всі звернення, які надходять до Ізмаїльської райдержадміністрації розглядаються у передбаченому чинним законодавством порядку, без порушення термінів розгляду.
Отримані у звітному періоді звернення не урядову «гарячу лінію» відобразили подальшу активізацію соціальної проблематики, недоліки у соціальної сфери, недостатню ефективність заходів.
З метою зменшення соціальної напруги серед населення та задля зменшення кількості звернень на Урядову «гарячу» лінію пропонуємо доручити відповідним структурним підрозділам провести роз’яснювальну роботу через виконкоми місцевих рад та ЗМІ