«ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО» НА ДОРОГАХ ОДЕЩИНИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ

В Одеській області, в рамках програми Президента «Велике Будівництво» триває ремонт та будівництво доріг державного значення.

Зокрема, як повідомляють в Службі автомобільних доріг Одеської області, наразі:

🔸Ведуться ремонтні роботи на 3-х ділянках дороги  Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка – /М-16/:

▪км 319 – км 330, ділянка проходить від міста Захарівки до села Соше – Острівське. На ділянці паралельно проводяться різні види ремонтних робіт: фрезерування, регенерація та влаштування вирівнюючого шару дорожнього покриття.

▪км 330 – км 344, від села Соше – Острівське до міста Велика-Михайлівка. Виконані роботи з регенерації дорожнього одягу методом холодного ресайклінгу та влаштування вирівнюючого шару. Ведуться роботи з встановлення бордюрів та досипання узбіччя. На наступному тижні розпочнуться роботи з влаштування верхнього шару асфальтобетону.

▪км 369 – км 378, від села Новоконстантинівка до села Розалівка. Наразі завершили роботи з влаштування всіх шарів асфальтобетону. На цьому тижні розпочнуться роботи з нанесення дорожньої розмітки та влаштування дорожних знаків.

Ремонтуємо дорогу Т-16-27 КПП “Серпневе”- Тарутине – Арциз – Сарата. Ремонтні роботи ведуться на ділянках:

▪км 0 – км 21, від КПП «Серпневе» до смт Тарутине. На ділянці протяжністю 6 км влаштували верхній шар асфальтобетонного покриття (2,4 км у 2020 році та 8,1 км у 2021 році). Роботи тривають.

🔸Ведуться ремонтні роботи на дорозі Т-16-08 Болград – Червоноармійське – Арциз – Сарата,

км 39 – км 45. Влаштовують вирівнюючий шару асфальтобетону.

🔸Ремонтуємо дорогу Т-16-18/Р-33/-Роздільна – Єреміївка/М-05/. На ділянці км 0- км 7, яка з’єднує м.Роздільна з автомобільною дорогою Р-33, завершились роботи з влаштування асфальтобетонного покриття на всій протяжності ділянки. Роботи з влаштування узбіч частково виконані. Наразі роботи продовжуються.

🔸Ремонтуємо дорогу Т-16-44 КПП «Лісне» – КПП «Малоярославець Перший».

За словами начальник служби автомобільних доріг Одеської обалсті Дмитра Рибалка, триває поточний середній ремонт:

▪На ділянці км 41 – км 59, яка з’єднує КПП «Малоярославець-Перший» з смт Тарутине вже влаштували 9,4 км вирівнюючого шару дорожнього одягу. Продовжуються роботи з влаштування ЩПС та вирівнюючого шару асфальтобетону.

▪На ділянці км 13 – км 40 у Болградському районі. Ділянка з’єднує смт Тарутине з с.Єлізаветівка та проходить через селища міського типу Бородіно та Березине. Ведуться роботи з регенерації дорожнього одягу методом холодного ресайклінгу (виконано 2,5 км) та влаштування вирівнюючого шару асфальтобетону (виконано 3 км). Також ведуться роботи з досипання узбіччя.

Капітальний ремонт:

▪км 14- км 15. Закінчені роботи з влаштування нижнього шару асфальтобетону.

▪км 34- км 36. Проводяться роботи з влаштування нижнього шару асфальтобетону.

▪км 40- км 41. Завершилися роботи з влаштування георешітки та ЩПС.

🔸 Т-16-10 Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт Сергіївка, км 0- км 12. Ділянка протяжністю 12 км з’єднує курортні села Сергіївку та Шабо у Білгород-Дністровському районі. Нижній шар асфальтобетону було влаштовано по всій протяжності у 2020 році. У 2021 році продовжили ремонтні роботи та влаштували верхній шар асфальтобетону. Наразі ведуться роботи з нанесення розмітки.

🔸У цьому році продовжено ремонтні роботи на дорозі Т-16-07 Ізмаїл – Кілія – Вилково, ділянка км 38 – км 48. Від міста Кілія до межі з Ізмаїльським районом.

У 2020 році було завершено 3,9 км. верхнього асфальтобетонного покриття. Наразі роботи продовжуються.

🔸На завершальному етапі капітальний ремонт мосту через Хаджибейський лиман на автомобільній дорозі М-05 Київ – Одеса. Наразі виконуються роботи з організації дорожнього руху, ремонт та фарбування ригелів та нижньої частини балок, влаштування елементів водовідведення. Влаштовано обладнання WIM, проведено його калібрування, ведуться роботи по підготовці метеорологічної повірки.

🔸Будується дорога до Одеського морського порту. Ведуться роботи з зняття рослинного шару ґрунту, відсипки нижнього шару основи з піску, влаштування по дну котловану та відкосам шару з нетканого геотекстилю Typar SF-56, тканого геотекстилю Kortex, влаштування берми із буту та розробка і вивіз будівельного сміття.