18.11.2020

Нововведення щодо розділення повноваження органів влади

   

         28 жовтня  Кабінет  Міністрів України  затвердив  постанову  № 1035, яка розділяє повноваження органів влади у сфері призначення державних виплат.

         Документ визначає, що:

         З 1 січня 2021р. органи соцзахисту райдержадміністрацій приймають від громадян документи для призначення державних допомог, пільг, субсидій тільки через пошту або в електронній формі.

         Заяви з необхідними документами можуть приймати уповноважені посадові особи виконавчих органів рад та через ЦНАПи, які передають їх відповідному органу соцзахисту.

 

         З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчих органів рад або через ЦНАП виключно з формуванням електронної справи.

         Усі виконавчі органи рад базового рівня (окрім міст обласного значення та м. Києва) повинні підключитися до цифрової платформи «Соціальна громада» - через цю платформу органи, що приймають документи, будуть передавати особові справи онлайн в райдержадміністрації. Підключення до «Соціальної громади» для органів місцевого самоврядування буде безкоштовним.

 

 

Управління соціального захисту населення

Ізмаїльської райдержадміністрації