10.04.2017

Про стан роботи зі зверненнями громадян на «урядову гарячу лінію»

Протягом аналізуємого періоду з 1 січня по 20 березня2017 року в райдержадміністрації було зареєстровано 241 звернення від громадян, які надійшли поштою, з них через урядову гарячу лінію було надіслано 88 звернень.

 

Протягом 2017 року на «урядову гарячу лінію» громадяни звертались із наступних питань:

Розбивка за тематикою:

Соціальний захист – 71;

Транспорт і зв`язок -1

Аграрна політика і земельні відносини – 4;

Житлова політика - 5;

Охорона здоровя - 3;

Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності  - 1;

Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт – 1

Інші питання-2.

 

Розбивка по населеним пунктам:

Багате – 0

Броска - 1

Матроска – 1

Каланчак – 1

Кам"янка – 15

Комишівка – 5

Кирнички – 1

Кислиця – 6

Муравлівка – 0

Нова Некрасівка – 4

Озерне – 3

Першотравневе – 5

Саф"яни –3

Стара Некрасівка – 15

Суворове – 17

Утконосівка –  4

Ларжанка – 0

Ізмаїл – 4

Інші населені пункти-3

 

 

      

         Всі звернення, які надходять до Ізмаїльської райдержадміністрації розглядаються у передбаченому чинним законодавством порядку, без порушення термінів розгляду.

 

       Отримані у звітному періоді звернення не урядову «гарячу лінію» відобразили подальшу активізацію соціальної проблематики, недоліки у соціальної сфери, недостатню ефективність заходів.

  З метою зменшення соціальної напруги серед населення та задля зменшення кількості звернень на Урядову «гарячу» лінію пропонуємо доручити відповідним структурним підрозділам провести роз’яснювальну роботу через виконкоми місцевих рад та ЗМІ