15.04.2016

Про стан роботи зі зверненнями громадян на «урядову гарячу лінію» (надіслані до розгляду до Ізмаїльської райдержадміністрації Контактним центром Одеської області) станом на 23.03.2016

За   період (з 01.01.2016р. по 21.03.2016р.) в райдержадміністрації зареєстровано 113  звернень від громадян, які надійшли від «урядової гарячої лінії» (за перший квартал 2015 року надійшло 50 звернень)

 

Розбивка за тематикою:

- Соціальний захист – 84 (11);

- Аграрна політика і земельні відносини – 4 (0);

- Транспорт і зв’язок – 13 (3);

- Комунальне господарство – 6 (14);

- Охорона здоров’я – 1 (6);

- Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності  - 1 (1);

- Житлова політика 1 (0);

- Діяльність органів місцевого самоврядування 2 (0);

- Інші 1 (1).

Розбивка по населеним пунктам:

Багате – 2 (0);

Броска – 11 (3);

Матроска –9 (1);

Каланчак – 3 (0);

Кам’янка – 16 (3);

Комишівка – 9 (0);

Кирнички – 2 (1);

Кислиця – 9 (2);

Муравлівка –1 (1);

Нова Некрасівка – 4 (2);

Озерне – 5 (2);

Першотравневе – 2 (0);

Саф’яни – 7 (6);

Стара Некрасівка – 4 (0);

Суворове – 16 (5);

Утконосівка – 1 (0);

Ларжанка – 4 (0);

Нова Покровка – 0 (0);

Ізмаїл – 3 (1);

Інші населені пункти – 4 (4).

Всі звернення, які надходять до Ізмаїльської райдержадміністрації розглядаються у передбаченому чинним законодавством порядку, без порушення термінів розгляду.

З метою зменшення соціальної напруги серед населення та задля зменшення кількості звернень на Урядову «гарячу» лінію структурними підрозділами райдержадміністрації проводиться широка роз’яснювальна робота через виконкоми місцевих рад та під час зустрічей керівництв а райдержадміністрації з населенням Ізмаїльського району.