25.01.2019

Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Ізмаїльській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування протягом 2018 року

Аналітична довідка

 

про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Ізмаїльській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування протягом 2018 року

 

Ізмаїльська районна державна адміністрація у своїй повсякденній роботі зі зверненнями громадян керується Законом України «Про звернення громадян», Регламентом Ізмаїльської районної державної адміністрації, Положенням про відділ діловодства, контролю і організаційної і кадрової роботи апарату Ізмаїльської райдержадміністрації, посадовими інструкціями, виконує завдання, визначені  Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",  прийнятими на їх виконання розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій. Питання забезпечення прав і законних інтересів громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності Ізмаїльської районної державної адміністрації.

 

Протягом звітного періоду  Ізмаїльською районною державною адміністрацією прийнято 681 звернення, що на 177 звернень менше, ніж протягом аналогічного періоду 2017 року (858 звернення).

 

Керівництвом Ізмаїльської районної державної адміністрації протягом 2018 року проведено 87 особистих прийомів та 46 виїзних прийомів, під час яких було прийнято 111 зверненнь.

 

В Ізмаїльській районній державній адміністрації існує практика, під час проведення виїзних прийомів громадян, разом із керівництвом Ізмаїльської райдержадміністрації до населених пунктів здійснюють виїзди спеціалісти управлінь та відділів райдержадміністрації, щоб більш детально з’ясувати суть порушених питань та надати кваліфіковану допомогу у їх вирішенні. Проведення виїзних прийомів громадян керівництвом Ізмаїльської райдержадміністрації дає змогу вивчити суть порушених питань на місці, залучити відповідних посадових осіб тих закладів, установ, які розташовані безпосередньо на території сільських (селищної) рад.

 

Письмово до райдержадміністрації протягом звітного періоду надійшло 570 звернень проти 771 звернення за 2017 рік. Переважна більшість питань, які порушуються громадянами у зверненнях, є питання аграрної політики та соціального захисту.

 

 

Тематика

Протягом 2018 року

Протягом  2017року

Абсолютний приріст

Соціальний захист

59

76

-17

Аграрна політика і земельні відносини

371

434

-63

Транспорт і зв’язок

10

16

-6

Сімейна політика

31

24

+7

Фінансова політика

11

7

+4

Охорона здоров’я

3

5

-2

Житлова політика

11

12

-1

Комунальне господарство

3

22

-19

Інші (Архів)

163

242

-79

 

 

Кількість громадян, які звернулись до Ізмаїльської районної державної адміністрації, із врахуванням колективних звернень, становить 613 проти 1667 у 2017 році.. Кількість колективних звернень  у звітному періоді становить 4 проти 14 (2017).

 

 

Відповідно до вимог п. п. 4, 5 п.1 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Ізмаїльською районною державною адміністрацією розглянуто 19 звернень представників пільгових категорій:

 

Інвалідів І,ІІ,ІІІ групи  –98 проти 17

ветеранів праці – 5 проти 2;

учасників війни – 3 проти 5;

багатодітний сімей – 37 проти 8.

 

 

Всі звернення були розглянуті відповідно до вимог законодавства про звернення громадян.

В Ізмаїльській районній державній адміністрації керівництвом та спеціалістами приділяється увага поліпшенню умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, удосконаленню організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищенню персональної відповідальності за неналежне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з існуючим законодавством, розв’язанню проблем, які спричиняють звернення громадян.

З метою удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян та відповідно до затверджених планів роботи, протягом 2018 року Ізмаїльською районною державною адміністрацією, на виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», проведені наступні заходи:

 

 

на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації запроваджено практику інформування на кожній апаратній нараді, в порядку контролю, щодо стану виконавської дисципліни по розгляду звернень громадян;

 

згідно із затвердженими графіками (розпорядження № 626/А-2017 від 01 грудня 2017 року) протягом 2018 року звітували:

 

22.01.2018  – начальник служби у справах дітей райдержадміністрації;

22.02.2018 – начальник архівного відділу райдержадміністрації;

26.03.2018 – начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

23.04.2018 – начальник відділу освіти райдержадміністрації;

14.05.2018 – начальник управління економічного та агропромислового розвитку райдержадміністрації.

30.07.2018 - начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

10.09.2018 - начальник архівного відділу райдержадміністрації

24.09.2018 - начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

26.11.2018 - начальник управління економічного та агропромислового розвитку райдержадміністрації;

 

 

 

відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян. Так, протягом 9 місяців 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 87 особистих прийомів та 46 виїзних прийомів, під час яких було прийнято 111 зверненнь;

 

згідно із затвердженими графіками протягом звітного періоду проведено  98 «прямих телефонних лінії», під час проведення яких звернулись 96 громадян. Даний напрямок роботи дозволяє надати правову допомогу насамперед сільським жителям, які потребують соціального захисту. Як правило, переважна більшість громадян звертається тоді, коли тематикою «прямих телефонних ліній»  є питання соціального захисту, земельних відносин, роботи транспорту або енергопостачання, оплати житлово-комунальних послуг та призначення субсидій;

 

 

з метою надання правової допомоги на сторінках районної газети “Придунайские вести” спеціалістами відділів та управлінь Ізмаїльської районної державної адміністрації надаються роз’яснення вимог сучасного законодавства, зміни та доповнення до існуючих нормативно-правових актів та звіти про роботу у напрямку виконання законодавства про звернення громадян. Протягом звітного періоду спеціалістами  управлінь та відділів райдержадміністрації були опубліковані статті на соціально-значущі теми роз’яснювального характеру;

 

в Ізмаїльській районній державній адміністрації працює Телефон довіри з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00 за тел. 2-12-33 (крім вихідних та святкових днів), але дзвінків на цей телефон не надходило. Продовжується  практика інформування населення через районну газету «Придунайские вести» про роботу «Телефону довіри»;

 

для підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян при Ізмаїльській районній державній адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду зазначеною комісією проведено 12 засідань, на  яких розглядались звернення  мешканців Ізмаїльського району до вищих органів влади;

 

з метою перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації, наданих по розгляду звернень соціально незахищених категорій населення, які потребують особливої уваги, спеціалістами  відділу проведено 12 днів контролю; 

 

на виконання розпоряджень голови райдержадміністрації спеціалістами відділу діловодства , контролю  і організаційної роботи здійснюються перевірки дотримання вимог законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах сільських (селищної) рад. Рівень організації роботи у відповідних виконкомах сільських (селищної) рад оцінювався відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади». Складаються відповідні довідки, які надаються для ознайомлення та вжиття відповідних заходів голові райдержадміністрації та структурним підрозділам райдержадміністрації (де були здійснені перевірки), та до виконкомів сільських (селищної) рад з метою усунення недоліків та покращення організації роботи зі зверненнями громадян;

 

відповідно до графіку проведення семінарів-навчань  із спеціалістами райдержадміністрації,  відповідальними за роботу зі зверненнями громадян, та секретарями виконкомів сільських (селищної) рад на 2018 рік (розпорядження № 641/А-2017 від 05.12.2017), спеціалістами відділу діловодства ,контролю  і організаційної роботи апарату райдержадміністрації проведено 4 семінари-навчання з питань роботи зі зверненнями громадян;

 

щоквартально надаються аналітичні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян  в Ізмаїльській райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування до облдержадміністрації, даний напрямок роботи висвітлюється на сторінкахррайонної газети «Придунайские вести» та офіційній веб-сторінці Ізмаїльської райдержадміністрації.

 

Ізмаїльською районною державною адміністрацією налагоджена тісна робота із виконкомами сільських (селищної) рад. Відповідно до вимог законодавства про звернення громадян виконкоми сільських (селищної) рад щоквартально надають статистичні звіти до Ізмаїльської районної державної адміністрації про звернення, що надійшли до них протягом звітного періоду.

 

Так, протягом 12 місяців  2018 року до виконкомів сільських (селищної) рад надійшло  3965  звернень від громадян проти 3713  звернень у 2017 році.

 

Особливу увагу приділено перевірці стану діловодства по роботі зі зверненнями, стану планування та розгляду на засіданнях виконкомів питань аналізу роботи із зверненнями громадян в сільських (селищній) радах, організації роботи зі зверненнями громадян у виконкомах, заходах з поліпшення стану роботи в даному напрямку.  За результатами перевірок складено довідки, які надано для ознайомлення голові райдержадміністрації. Відповідні довідки направлені до виконкомів сільських (селищної) рад для ознайомлення та усунення недоліків.

 

В райдержадміністрації створені належні умови для роботи зі зверненнями громадян: ведеться комп’ютерна база реєстрації звернень громадян, що дозволяє оперативно обробляти інформацію та статистичні дані, облаштовано кімнату для особистого прийому громадян, на інформаційних стендах розміщені законодавчі акти, зразки оформлення заяв, відомості про посадових та службових осіб структурних підрозділів райдержадміністрації, контактні телефони та адреси.

 

Ізмаїльська районна державна адміністрація у своїй повсякденній діяльності щодо розгляду звернень громадян забезпечуватиме й у подальшому реалізацію конституційного права громадян на звернення до органів виконавчої влади. З метою удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян керівництвом райдержадміністрації, спеціалістами відділу діловодства , контролю  і організаційної роботи апарату райдержадміністрації буде продовжено  практику реалізації заходів організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямованих на поліпшення роботи зі зверненнями громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

 

 

 

 

 

 

Вик. Лепська А.А.

 

(04841)6-53-32